Saturday, February 13, 2010

~korang, aku sayang korang sangat2..~

KORANG KAT FRENZY...


firstly, ak nk mnx maaf sgt2.. ak x rncang ni sume..

tapi bnde nk jadik..

ak terima ni suma sebagai takdir ak..

mungkin terlalu singkat perkenanlan kite..

namun korg msti tau y ak ni mmg cepat tacing..

ak terasa sgt malu bile kesah silam cnta ak y gagal jd tontonan umum..

kat tmpat kwn2 ak ad..

sbb, ak x nk kwn2 ak tau ap y ak lalui..

tp x pe la.. sume tu x pnting pon..

aku seorang pencinta yang gagal...

harapnku musnah sama sekali.

ak mengharapkan utk mnjadi seorg y baru d sini..

namun itu hanyalah utk seketika.

semua kerana salah ak.

korang.. jgn pernah lupakan ak.

kerana, hanya korg lah kawan ak sejak berbelas bulan lamanya.

malah ak betul2 menyayangi frenzy, dan korg semua.

dakmuo,miss blurr,fisau, nana, syuk,ceria, mose, bebeq, cha cha, yen, gaara, akim, bijan, rain, prada, ong, zaros, mylife, iema,... (nama x dek kasi tau. nnt ak edit)

ak sayang korg sume..

jgn lupekn ak ek..

maafkan segala kesilapan ak kt korg sama ada sengaja atau x, atau x tersengaja.

~aLways remeMbeR n apPriciate KoraNg, yAnG tElah Ak angGap seBahaGian daRi HidUp aKu~
~with Luv.... nurul a.k.a sweet pink devil black

16 comments:

sYuk said...

laaa nak g mana ni..janganlah camni,kite la kekurangan bebunga wangi..don't be like this la dear,kalau nak ikutkan masalah,setiap orang ada masalah..bak kata lenka "trouble is a Friend"..hope bnde2 cmni xkan membuatkan ko ilang dari sini..come on la,xkan la nak tinggalkan kawan2 kot..
come on come on

$weEt DeviL said...

syuk, i need my own space.
n time..

otherwise, im gonna be crazy to live in this way of life.

DaKMuO said...

Salam...

Aku xsayang ko pun..
aku sayang kat Miss Blurr je..
Wakakakaka.... Dont kecik2 ati ek..

Setuju! Setuju sgt2..
Setuju yg ko mmg kuat tacing!
Ketacingan ko ni sama spesis ngan MyLife tu.. leh la korang couple..
Leh sokmo men tacing2...

Lagik satu.. aku rasa ko xde wat
pape salah kat aku kot.. kalo de
pun, aku xpernah nk ingat.. hehe..
untung la.. sbb aku ni pelupa..
malas nk ingat... jadi.. kira dah
termaaf la kalo ada pun salahnya..

And last.. jangan tinggalkan Frenzy..
Walau mmg byk kali desas desus ko
nak lari dari Frenzy sbb tacing..
Tp aku yakin.. ko xleh lari..
sbb aku dh mandrem.. ko akan merindui Frenzy stiap saat.. ngeh ngeh ngeh..

So.. pasal cintan2 tu.. tolak tepi je.. Watpe pk cintan2 ni.. Manisnya setotet je.. pahitnya.. sebakul.. malah ada yg sebesen.. (tau x pe tu besen?)

Anyway.. we love DJ SWEET THE GEGULA GURLZ.. ngeh ngeh ngeh..

DaKMuO said...

$weEt DeviL said...
syuk, i need my own space.
n time..

otherwise, im gonna be crazy to live in this way of life.

February 13, 2010 4:16 AM


Wooo.. lepas aku publish je comment tadi.. ternampak lak komen ko yg kata atas ni.. len macam je bunyi??

Ni wat aku marah ni..
Marah giler dah ni..
berapi cam periuk api dh ni..

De sape2 paksa ko ke kat FRENZY??
De sape2 curi masa ko kat FRENZY??
De sape2 amek SPACE ko kat FRENZY? kalo xcukup SPACE.. ko Join je FRENZY SPACE!

Jangan ngada2! aku sekel kang..

Kemsalam kat adik ko.. ngeh ngeh ngeh..

$weEt DeviL said...

muo, ak x pnh trpakse ke frenzy.
x de pncuri mase pon y ragut mase ak ke frenzy..

just ak nk senyap sunyi jap..

sebab tmpat ak lepak dh di skodeng oleh c dia.
so ak asa x selesa..

aku pasti kembali..

besen tu ak tau le ape.. ape la.. igt ak x tau ke perkakas tu..

DaKMuO said...

NO COMMENT !~

FRENZY PUNYA KUNCI PINTU DAH HILANG..

It mean.. xpernah aku tutup..
Mmg terbuka luas sudah..
Pintu tu aku siap pasang lampu lip lap lip lap..

I waiting for u.. aiceh..
mampos ni kang Miss Blurr tau..
tettttt....

$weEt DeviL said...

red carpet x de ke muo..

FiSaU said...

ahakz... sweet ade gakz nama aku... ngeh2....

nak red carpet... g redtube... wakakaka... sana sume red....

ngeh2.... :D

$weEt DeviL said...

blood pon red sau..
siot jek.. =P

Zamir Roslan said...

firstly aku trharu sgt sbb nama aku ada dlm snarai kt ats.. n 1 more aku jd tacing plak bila bca.. pesal neh sweet.. aku xbrapa fhm la.. nape?.. sweet xnk lepak kt frenzy lagi ke?.. please tell me!!!!!!!!!
T_T

♥ Nasiha Sakinah ♥ said...

sweet..kina mne?hahahah~

sweet..~chill k?jgn sedey2..
kina pun pnah ggal lam cinta..
just anggap tu sume ujian tuk kite jerp..kite belajar dr kegagalan kan?:)...kegagalan wat kita matang..dr matang..kita fkir n wat yg lagi baek masa akn dtg.. (cam familiar jer ayat ni..xpe2..xkire..nk bg jugak..wee)
erm...na mo sedey2 k sweet~..
lau sweet ade jdoh ngan dier..ade la tuh..jgn "down" sgt..t hilang smangat lak..kina pun tgh blajar g lupe kisah2 "cedih"....smpai jmpe frenzy.fm...laen2 n sweet..hee..epy je kan knal korg..
wlupn knal kat tenet jerp..korg mmg besh..he~
mmber kan ramai sweet~..jgn fkir sgt taw..makan hati lak nnty..
cool bebeh~ :)

Akimfeever said...

jangan tinggalkan kamik sweet !tunggu... sampai ati sweet nak tinggalkan kamik sumer !nanges....

kan dakmuo dah marah,aku pon baru taw ni mase godam2 blog aku..huhhuhuhu....

aper2 pon kamik akan ttp nunggu sweet kat sini,,, jangan tinggalkan kami lame sgt sweet...uwaaaaa...

Gaara said...

sweet,sweet,sweet,sweet,
take ur time..

we are here for you..

jgnlah dsebakn cinta kw mengundur diri..
jgn jadikan cinta punca kegagalan hidupmu..
seroja seroja..huhu..

kan dakmuo ckp kunci dah hilang..
its mean sapa2 leh masuk..
kalau nak ikut pintu blakang pun xpa lah..

memandangkan nama aku pun ada..
nak redcarpet jugak lah..
hahaha..
tut!!

Hadi Rahman said...

kepada sweet jgn la kecewa2 kami semua ada utk anda :kenyit

spt gaaram kata sy berbangga sbb nama ada sweet mention sekali thanks a lot mwuahhhh friends like a river always flow rite :p

Zuen said...

yoyoyoyo..
what happens??
i confused...
plz tell me..
ahakz..
poyos ar plak..
wess sweet..
asal ni??
xmau ar tacing2..kau jgk pernah ckp dgn aku..yg kita kena terus kan kehidupan kita..walau ape pon jadi..tp skunk..kau yg lemah..come on la sweet..aku sokong ape yg syuk ckp..sweet..kau kena igt..kau di anggap akak kepada adik2 dlm frenzy 2..so lau dorg bace blog kau..yg cam ni..nant dorg pon akan jadi cam kau...(xpun cam aku) *kisah lama..so..take it easy..relax..cold down..chill... then..kau chat blik kat frenzy..lau ad org skodeng kau kat frenzy...kau wt xtaw jee..lau dia nak mara..just let it be...come on gurl..jadi kuat!..jgn lemah2..not nice.. :)

technology_park2003 said...

Awk... Nama saya mana ilang...waaarrghh... Majuk nie... zzzz... Jgn lupe edit tau..

Ermm.. Lepas nieh ramai bdk2 tertanya2 termasuk saya.. Mana Pegi DJ Sweet The Gegule!!

Anyway..

Semoga Awak Cpt sembuh dari hati yg sakit tu..

Awak xdek wat salah pown kat frenzy...

Yang baik datangnya dari Allah s.w.t, Yang Buruknya datangnya dari diri sendiri..

Mungkin Ada Hikmah disebalik nie..

Mungkin Allah S.W.T nak temukan awk dgn orang yang lebih baik dari dia..

Saya dan Warga Frenzy.Fm Tunggu awk dgn muka yang ceria..

See You Soon Dear..

Dari : Dj Emyrukenza..

Related Posts with Thumbnails