Wednesday, April 7, 2010

~KeMeLandaAn~

1

hari ni.. kejadian y x trduga trjadi..

trkejut...
n bwt ak x tntu arah..
assa mcm x de org keliling dh kt psr mlm tu..
hanya ak n dia..
tanpa ak sangka2 ak brtemu kmbali dgn dia..
sapekah??
mst korg x tau.. sbb ak x pnh cite sal dia kt cni..
but meh ak kasi klu ckt..
dlm hati ak, ade beberapa lelaki y brjaya mndpt tmpt..
antaranya, arif,farhan dan my new MR.

tp utk my new MR ni ak x tau sbnrnye ade ke tmpt utk dia..
tp ak akn cuba..
tp kenapa ya..
ak bru je declare dgn MR ni n td ak trserempak dgn arif.. lelaki y sgt2 ak cnta 1 ketika dahulu..
cuma kini ak x tau samada cnta tu maseh ada untuknya..
tp sayang maseh ade.. ak tkut andai ak sekali lagi mengecewakn dia..
dan kenapa selepas ak ade MR baru dia muncul?
selalu macam ni..

pas declare dgn smbedi, mst ade 2,3 y mncul..
ak x tau nk bwt pilihan..
ak akui y ak maseh ade syg pdnya..

and to farhan, im sorry.. hney x pnah trus trang dgn syg..
mase kite kapel dulu, time hney prac, arif ade dtg jmpe hney.. dua tiga kali..
honey keluar dgn dia.. hney mnx maaf sbb smbunyikn prkara ni.
n hney tau syg x bace pn blog ni.. tp sekurang2nye hney dh luahkan..

tp ketahuilah anda semua y prnah mnjadi raja d hati ini, bahawasanya tmpat anda semua maseh ade.. x de sape y mmpu mngambil takhta anda.. cuma kt carta tu up n down aje lah kn..
anda semua ada kunci utk hati ini.. tapi andai satu hari nnt tatkala anda cuba membuka kembali kuncinya, namun x unlock, mknenye anda semua mmg tlh bnr2 mnjadi kenangan y x mungkin ak singkap kembali..

korang adalah masa silam ak..
tapi masa dpn ak? adkh salah sorg dr korg atau akan wujudnya insan lain?
tp hingga kini ak maseh keliru..
turun naik nafas maseh ada nama kamu..
namun bagi setiap denyut nadi, ak maseh x pasti.. nama sapekah y telah mengalir menerusi setiap ruang urat...

aku maseh menunggu seorang insan y mampu ak gelarkan sebagai bakal suami..mungkin bnda ni trlalu awal.. namun ak harus brsiap sedia dr sekarang,. kerana sesungguhnya ak x tahu sedikit pn, siapakah gerangan jodoh y tlh trtulis buat ku.
yang ak pasti, ak akn mnghormati insan y benar2 ikhlas untuk memiliki dan melindungi aku, dan brterima kasih pada ibuku kerana telah melahirkan ak, sebagai isterinya y trcipta dr tulang rusuk kirinya. dan akan terus mncntai dan mengasihi aku tnpa ada sedikit pun tumpahnya perasaannya saat ak mnjadi sebahagian hidupnya sehingga saat terakhir nafasnya dihela..

aku maseh menunggu insa itu...

Sunday, April 4, 2010

hey.. =)

2

dh lame ak x update blog.. jadi kpd cyg2 y mmg slalu singgah tu, mahap ye.. =D

ade sedikit getaran jiwa y brlaku..
tp skg sume dh kmbali pd keadaan asal..
sbb suma dh brakhir..
kn ak dh ckp.. ak ni ssh nk mrh.. tp bila majuk, jap je..
n ckup sebulan, ak kmbali ke pangkuan frenzy..
n skg, ak dh kmbali ceria rasanya..

tak sangka..
ap y ak x rncang ni mnjadi..
tp ak asa hepi bile dia sudi..
ayat ak mudah je..
tp x tau la kn..
tp sbnrnye dia y mulakan teka teki ni..
tp pas semalaman ak berpikir, ada baiknya ak cuba..
dan hasilnya, kini ak sedang cuba menyiram baja cinta pada putik kasih y telah tersemai di hati ak y kering ini..
ak hrp ak mampu melakukan semua ini..
tiada lg bnda y prlu di sorok, melainkan hal ni pd kwn2 kami..
ak asa tu maseh perlu..
n smpi bila, ak x tau..
tp ak agak gusar..
kerana kehadiran ak ni x pasti sebagai pihak ketiga atau tidak..
tp btul juga..
walaupun dia dh ade awek, tp dia saban hari mncari ak..
jadi ak pn turut merasa belenggu itu..
dan ak telah pn memulakan langkah y baru..
dan skrg, ak sedang mencuba..
x ape kalu kite kapel tp maseh gunakan "kau aku"..
dan ak selesa dgn itu..
tak perlu menganggap dia sebagai c dia y tlh prgi, ttp merasakan kehadiran dirinya y kini mnjadi milik aku...
doa kanlah kebahagiaan ak..

tapi, farhan tetap farhan..
dan dia y kini mnjadi kekasih ku adalah kekasihku..

=)

Related Posts with Thumbnails